Srodki transportu pod koniec 19 wieku

Jazda na rowerze jest specyficznym środkiem transportu, który wymaga mimo wszystko bardzo sporo sporcie i spala wiele kalorii, dlatego potrzebna jest dobrana dieta rowerowa. Stanowi ostatnie same świetny sposób dla osób, które planują stracić kilka zbędnych kilogramów. A ludzie, którzy potrzebują traktować rower jedynie jako materiał transportu lub hobby, powinny zwrócić szczególną uwagę na menu, aby wypady rowerowe ich za daleko nie wycieńczały. Poniżej mamy kilka zasad, którymi powinny się kierować osoby prowadzące wielkie dystanse na rowerze. Oto dieta rowerowa dla początkujących drogi na rowerze:

Śniadanie. Nie bez sensu komunikuje się, że śniadanie jest najistotniejszym posiłkiem w układzie dnia. Tworzy ono za zadanie przyniesienie nam energii na resztę dnia, a pozostałe posiłki właśnie tę energię uzupełniają. Idealnym wyjściem będzie między innymi muesli z dodatkiem owoców i rodzynek lub zupa mleczna z makaronem (koniecznie al dente). Przekąska. Chcąc się na rower, tak jest myśleć o smacznej przekąsce, która przysporzy nam mocy i spełni nagły głód. Pierwszym jej składnikiem powinny być węglowodany proste, dlatego reklamuje się spożywanie dojrzałych bananów lub kanapek z dżemem i miodem. Jeśli natomiast chodzi o warzywa, optymalnym rozwiązaniem będą pomidory i czerwona papryka. Kolacja. Po intensywnej przejażdżce możemy być potężny głód. Choć nie należy przesadzać z życiem tuż po wysiłku fizycznym. Zaraz po przyjeździe z uwagi rowerowej wystarczy sok pomarańczowy lub zbożowy batonik (na przykład Corny). Do pełnego obiadu zasiadamy a później, gdy już odpoczniemy po wysiłku. Nawodnienie. Przede całym nie wolno zapominać o właściwym nawodnieniu organizmu. Najważniejsze jest, aby już przed wyprawą na rower wypić wystarczająca ilość płynów. Najświetniejszym lekarstwem będzie niewątpliwie woda, być prawdopodobnie odpowiednie napoje energetyzujące dla sportowców. Trzeba także pamiętać wiedza tego, że ktoś potrzebuje dziennie około 2 litrów wypitej wody (w relacji oczywiście od twarzy i wagi ciała), a skutki ewentualnego odwodnienia, zwłaszcza w warunkach wysiłku fizycznego, momentalnie zmniejszą naszą wydajność, poczujemy się ociężali i pozbawieni energii.

Dieta rowerowa zawierająca wprowadzone przeze mnie wpływy nie ma racja zastąpić normalnych posiłków, wręcz przeciwnie. Nie chodzi się jednak przejadać! A dla osób, jakie są zainteresowane dobraniem najodpowiedniejszej dla siebie diety rowerowej, polecamy spotkanie z dietetykiem, który dobierze nam rodzaje posiłków w taki postępowanie, by były jako najlepsze tylko dla nas, nie i dla przeciętnej osoby.